niedziela, 20 stycznia 2013

Noworoczny stosik #9

Witam wszystkich serdecznie w tą pochmurną niedzielę. Dzisiaj przychodzę ze stosikiem, który praktycznie w całości uzbierałam w styczniu. Wiem, że do końca miesiąca jeszcze daleko ale już się doczekać nie mogłam aż pochwalę się swoimi zdobyczami:) Ze stosiku jestem niezmiernie dumna dlatego bez przeciągania przechodzę do jego prezentacji:


Zacznę od książek, które dostałam od wydawnictw:





1. Królestwo Cieni - Celine Kiernan od wydawnictwa Publicat
2. Przegląd końca świata, Feed - Mira Grant nowo nawiązana współpraca z wydawnictwem SQN - właśnie czytam
3.Wieczna księżniczka - Philippa Gregory od wydawnictwa Publicat
4. Gorączka - Dee Shulman od wydawnictwa Egmont, jedna z dwóch książek z grudnia [RECENZJA]

A teraz przedstawiam książki, które sama zakupiłam, wymieniłam bądź ograbiłam kogoś (biedna Sol :*)



5. Karuzela uczuć - Jodi Picoult - prezent Mikołajkowy od kochanej Sol:* [RECENZJA]
6. Finale - Becca Fitzpatrick od Sol :)
7. Magiczna gondola - Eva Voller j/w
8. Wędrówka przez sen - Josephine Angelini j/w
9. Wróżbiarze - Libba Bray j/w
10. Szczęściarz - Nicholas Sparks j/w
11. Czy Nowy Jork płonie - Larry Collins już dawno chciałam ją mieć, promocja w Kauflandzie za 4,99 zł
12. Baśniarz - Antonia Michaelis za 8 zł w sklepie Gildia nie mogłam się oprzeć:)
13. Szmaragdowy atlas - John Stephens j/w
14. Skrzydła nad Delft - Aubrey Flegg j/w
15. Jeszcze jeden dzień - Fabio Volo - wymiana z Cassiel 

Tak się on prezentuje i cieszy moje oczęta. Ja wracam do łóżka i zaczytuje się w Feed. Macie już którąś pozycje za sobą? Podzielcie się opinią.


Pozdrawiam gorąco!
MałaEmily

41 komentarzy:

  1. Czytałam Szczęściarza - jedna z lepszych książek Sparksa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uhuhu! Piękny stosik! *_* ja już wczoraj Ci mówiłam, że bosko wygląda :D Oj tam, ja Ciebie też ograbiłam :) Mam nadzieję, że będzie się dobrze czytało :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stos! Baśniarz za 8 zł, szkoda że nie wiedziałam o tym wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Wędrówkę przez sen" ma za sobą, tak samo "Finale", "Gorączkę" i "Magiczną Gondolę". :)
    Świetne zdobycze! Miłego czytania. ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale zazdroszczę "Wróżbiarz"!!! Oddaj! :P Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda smakowicie, ja marzę o Feedzie i Basniarzu... A Finale gorąco polecam :) Uwielbiam serię Szeptem i Patcha! I jego teksty, ech, chyba będę przeczytać po raz trzeci...
    Co do innych tytułów to równiez wyglądają ciekawie, ale na przykład Gorączka mnie nie przekonuje, jak też Magiczna gondola.
    Miłej lektury, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdybym miała taki stos też bym była dumna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pozycje! Ja mam za sobą z tego stosu tylko "Skrzydła nad Delft" i polecam. :) A książki Jodi Picoult przeważnie są wspaniałe. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Woaaa... świetny stosik! :) Podebrałabym Ci kilka pozycji :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ukradłabym Ci wszystkie książki oprócz "Finale" bo posiadam ;) Czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały stos! *.* Polecam ci "Magiczną Gondolę", a reszty niestety nie czytałam xd Miłej lektury! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. za mną "Finale", "Gorączka" i "Magiczna gondola". natomiast jestem baardzo ciekawa "Feed" i czekam na jej recenzję! :D

    miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny stos! Większość pozycji sama chętnie bym przeczytała. Czekam na recenzje, zwłaszcza "Wiecznej księżniczki" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Same świetne tytuły. Gratuluje wspaniałego stosiku i życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Co najmniej pięć pozycji bym sobie od Ciebie pożyczyła ;) "Finale" mam za sobą i miło wspominam :)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  16. o matko, ile cudownych pozycji! Praktycznie wszystko bym Ci podkradła!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę zwłaszcza "Wróżbiarzy". Uwielbiam autorkę za jej poprzednią trylogię i z miłą chęcią przeczytałabym coś innego jej pióra,

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczny stosik! Życzę przyjemnej lektury!!

    OdpowiedzUsuń
  19. o kurczę dość potężny:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, nie dziwię się, że jesteś z niego dumna! :D Stos jest boski! "Magiczna gondola" również czeka na mojej półce. Bardzo chcę przeczytać "Wróżbiarzy" :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wróżbiarze to cuuuuuuudo!~ Magiczna Gondola jest taka średniawa, Finale bym Ci podebrała, bo niestety jeszcze nie czytałam (;___:) Szczęściarz też jest super, Gorączka także średniawa :)
    życzę miłego czytania! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny stosik!

    "Szmaragdowy atlas" jest po prostu cudowny! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekam na recenzje bo stosik cudny.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wróżbiarze to świetna pozycja. Musisz szybko po nią sięgnąć! Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudny stos! I nawet się wymiankowa książka załapała :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Stos cudowny! Osobiście nic z niego nie czytałam, ale bardzo bym chciała np. 'Magiczną gondolę".

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie no, nie dość, że wielki to jeszcze pełen wspaniałych pozycji, które bez wyrzutów sumienia bym Ci wykradła ;)
    Strzeż półki!
    Miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniały stos! Życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny stos, ja mam właśnie w planach najbliższych do czytania "Wróżbiarzy" i "Wieczną księżniczkę":)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowny stos! "FEED", który właśnie czytasz jest genialny, ale to już pewnie wiesz. Reszta też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Czytałam ,,Baśniarza''- rewelacyjna powieść. Mam również ,,Gorączkę'', ale jeszcze jej nie poznałam osobiście. Reszty książek z twojego stosiku nie znam, więc czekam na twoje recenzje.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Królestwo Cieni! Jestem na tak, życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialny stosik. Widzę tu mnóstwo książek, które sama bym podkradła. ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny stos. Zazdroszczę bardzo kilku pozycji :) Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam czytać! Jak już przeczytasz wszystkie pozycje napisz, która najlepsza! ;) zapraszam na http://lovelatte.blog.pl/ oraz www.facebook.com/welovelatte ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny stos! Z miłą chęcią kilka z tych tytułów bym Ci podprowadziła :P Życzę miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  37. Tyyyyyle czytania:) Sama bardzo chętnie przeczytałabym FEED:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowny stos, wielu pozycji zazdroszczę :)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  39. To przecież nie stosik tylko STOS! (albo nawet STOSISKO) :-)

    OdpowiedzUsuń