poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Stosik #2

Cześć Kochani!!
Dzisiaj przychodzę ze stosikiem nr 2:)
Tak wiem, wiem jeszcze z poprzedniego stosiku nie wszystko przeczytane ale idzie ku dobremu:))

Tak więc przedstawiam oto zacny stosik:



Brakuje tutaj dwóch książek, które kupiłam ostatnio. Nadal na nie czekam...
Niektóre pożyczone od Sol za co serdecznie dziękuję:**

1. "Taniec ze Smokami" George R.R Martin- książkę dostałam na zajączka od mojej siostrzyczki Agi:)
2. "Dziedzictwo Mroku" Bree Despain - książka wygrana na licytacji za całe 6,50 zł
3."Anielski Ogień" Courtney Allison Moulton - jakby inaczej pożyczone od Sol:)
4. "Pożeracz snów" Bettina Belitz - pożyczony od Sol:))
5. "Upadli" Lauren Kate - również od Sol
6. "Zapach spalonych kwiatów" Mellissa de la Cruz - pamiątka z wycieczki do Krakowa:) w Empiku nie mieli "Niepokoju" to skusiłam się na tą pozycję.
7. "Paryska Wendeta" Steve Berry- uwaga, uwaga za całe 3,50zł. nie wiem co to za książka, przyznam się szczerze ze jak ja kupowałam to nawet nie przeczytałam o czym jest ale była okazja to się rzuciłam na nią.
8. "Kosogłos" Suzanne Colins- jestem w trakcie czytania. Oczywiście poza wyznaczona kolejnością... no ale nie mogłam się doczekać... oczywiście od Sol:)
9. "W Pierścieniu Ognia" Suzanne Colins- już książka przeczytana, dosłownie pochłonęłam ją w dwa dni. Recka niebawem. od Sol
10. "Nienasyceni" Meg Cabot kupiona już chyba w lutym. Również już przeczytana i recka niebawem.
11. "Nieposkromieni" Meg Cabot - kupiona również chyba w lutym.
12. "Zmysłowa gra" Stephanie Chong - zakup przez internet za cale 9,90
13. "Rozkosze nocy" Sherrlin Kenyon tak jak już wspominałam w poprzednim poście, książka przeczytana kilka razy:D jednak siedząc i przegladajac aukcja natrafiłam na ta za cale 8zł. i myślę sobie "kocham Kyriana muszę ją mieć na własność"  - już za niedługo zagości na mojej półce.

Ależ się tego nazbierało:D nawet się nie spodziewałam, że będzie on taki spory:)
Korzystając z tego, że dzisiaj DZIEŃ KSIĄŻKI życzę wszystkim molom książkowym samych dobrych książek i przyjemnego czytania!! Aby każda książka pochłonęła Was w całości i wywołała pozytywne emocje:)


Pozdrawiam MałaEmily!!

19 komentarzy:

  1. Upadłych i dziedzictwo mroku mam juz za sobą :) A porzeracza snów mam na półce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pożeracza mam za sobą, a Upadłych ci zazdroszczę. Piękny stos :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm z tego stosu najbardziej interesuje mnie "W pierścieniu ognia" i "Kosogłos":) Miłej lektury życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Kosogłos"! Chociaż jestem po, to wiem że wiele razy wrócę do całej trylogii. Jestem także ciekawa książki "Paryska Wendeta", muszę o niej poczytać.
    A Tobie miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  5. No jak ładnie :D Dalsze części Igrzysk widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O ja, ile fajnych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aleś mnie ograbiła o_O ;D miłego czytania ;* Stosik zacny i czekam aż skończysz Kosogłosa ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam ograbiła:P ledwo co zapewne zauważasz braki haha Kosogłosa za niedługo skończę sasas:D

      Usuń
    2. Jakie ledwo =P nie mam aż tylu książek.. a szkoda ;D no kończ!!

      Usuń
  8. Świetny stosik;) Miłego czytania;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyjemnej lektury! Ależ te stosiki cieszą moje oko;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny stosik. Właśnie szukam trylogii Igrzysk po dobrej cenie, ale chyba jednak będę musiała kupić w empiku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tu widzę same perełki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Smakowity stosik! Ile ja bym rzeczy z niego chciała, to głowa mała!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny stosik.;D Zazdroszczę wielu pozycji.;D

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny stosik widzę ! życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny stos
    gratuluję
    i życzę przyjemnie spędzonego czasu przy lekturze
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. super stos! na pewno noektore z tych ksiazek przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytałam "Upadłych", bardzo zazdroszczę "Nienasyconych"!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń