piątek, 7 września 2012

Stosik #6

Witajcie kochani!

Ten post miał być już jakieś trzy dni temu... Jednak jak to u mnie jest, zawsze coś stanie na przeszkodzie:) Tym razem ładowarka do aparatu odmówiła posłuszeństwa dlatego też zdjęcie wykonałam telefonem.
Tym razem stosik jest całkowicie zapożyczony. Trzymam się mocno swojego postanowienia i nic nie kupiłam od końca lipca dlatego jestem z siebie dumna.
Niestety jestem bardzo roztrzepaną osobą i pierwsze zrobię a potem pomyśle... Dlatego też musicie sobie wyobrazić dwie brakujące pozycje. Bo książki pożyczyłam, przeczytałam i oddałam. A dopiero potem zostałam uświadomiona o tym, że zdjęcia nie zrobiłam:D

Oto on: 




Od góry:
Dym i lustra - Neil Gaiman
Duma i uprzedzenie - Jane Austen
Zapomniane - Cat Patrick
Ever - Alyson Noel
Lucian - Isabel Abedi
i dwie książki widmo:
Rozkosz nieujarzmiona - Larissa Ione
Jeśli zostanę - Gayle Forman

Dziękuje Ewelinie i Sol za możliwość pożyczenia książek :**

Buziaki MałaEmily!

34 komentarze:

  1. Świetny stosik! Bardzo zazdroszczę Ci Lucjana :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stos! Takie postanowienie to i mi by się przydało.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny stosik. Zapomniane czytałam i wspominam bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama ostatnio przeczytałam "Jeśli zostanę", chociaż jeszcze nie oddałam. No i u mnie na półeczce stoi "Duma i uprzedzenie", którą dostałam na urodziny. Ciekawa jestem, jak spodobały Ci się te książki.
    written-by-bird.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę stosu! Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko pogratulowac wytrwałośći w niekupowaniu książek.Ja jakoś nie mogę przestać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny stosik :)
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny! Chętnie bym Ci podkradła "Dumę...", bo jakoś zbieram się do przeczytania i zebrać nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny stosik, jestem ciekawa jak Ci się spodoba Duma i uprzedzenie, sama jeszcze nie czytałam ale mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stos bardzo mi się podoba. Zazdroszczę "Dumy i uprzedzenia". Koniecznie muszę się z tą książką zapoznać;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh, tak bardzo zazdroszczę Luciana!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham "Dumę i Uprzedzenie"! :D Mam ochotę zapoznać się z "Dym i Lustra" i "Zapomniane". :3 Świetny stosik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ochotę na pozycję Neila Gaimana. Przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny stosik:) Lucian jest świetny, a i Ever nie jest złe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super stos!
    Szczególnie zainteresowały mnie książki Zapomnienie, Duma i uprzedzenia oraz Dym i lustra;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdobycze! :) Miłej lektury ;PP

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy stos :) Na swojej półce posiadam "Dumę i uprzedzenie" oraz "Zapomniane" Całkiem fajne lektury :)Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  18. dużo ciekawych tytułów :)
    życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniały stos:) Miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Awww <3 Miłego czytania! Nie mogę się doczekać recenzji!
    Ps. Uwielbiam "Dumę i uprzedzenie" ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ulalalaaaa jaki stosik ;D Po fakcie to ja Ci przypomniałam, jak książki oddałaś haha głupolek :*

    OdpowiedzUsuń
  22. miłej lektury - niestety nie kojarzę wszystkich książek

    OdpowiedzUsuń
  23. Miłej lektury, mam nadzieję, że Duma i Uprzedzenie Ci się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładnie, ładnie :D Luciana czytałam już... hohoho dawno temu, ale chętnie podkradłabym Ci Dym i lustra oraz Zapomniane!

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja pewnie jestem jedną z nielicznych osób, którą "Duma i uprzedzenie" bardzo rozczarowała...

    OdpowiedzUsuń
  26. Lucian i Rozkosz mi się podobały :D Ever tak, ale dalsze części już średnie... coraz gorzej jak dla mnie..

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Gaimana zazdroszczę, też bym przeczytała :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny stosik :) Ever gorąco polecam ! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. "Duma i uprzedzenie" to genialna książka, nie zaiwdziesz się :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudny stosik :) Same ciekawe pozycje, które również z chęcią bym poznała :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Żadnej z tych książek jeszcze nie czytałam, lecz "Dumę i uprzedzenie" mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale Ci zazdroszczę "Luciana" i "Zapomniane" :)Miłego czytania

    OdpowiedzUsuń